Я вірю в себе. Я вірю в дітей. Я вірю в свою справу.

четвер, 8 грудня 2016 р.

Подорожумо Запорізьким краєм

 Сьогодні ми стали учасниками гри-подорожі «Стежками рідного краю», яку організувала Лубінець С.А. для учнів 1-4 класів.
 Розглядаючи карту України діти називали найбільші міста нашої держави, дізнавшись при цьому, що всі вони являються обласними центрами, серед яких розташована наша Запорізька область. Переглянувши відеоролик «Мій Запорізький край» учні познайомилися з рослинним та тваринним світом, пам’ятками природи, заповідними місцями Запорізької області.


  Під час цієї подорожі учні грали у різні ігри, складали прислів’я про рідний край. Гра «Аукціон слів» об’єднала учасників у групи за назвами сіл Чернігівського району і дала можливість по буквах охарактеризувати кожній групі свою місцевість. За допомогою гри «Я знаю три назви у Запорізькій області» учні   перевірили набуті знання під час подорожі.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар