Я вірю в себе. Я вірю в дітей. Я вірю в свою справу.

вівторок, 31 січня 2017 р.

Конкурс ораторського мистецтва "Заговори, щоб я тебе побачив".

   Ми стали учасниками конкурсу ораторського мистецтва "Заговори, щоб я тебе побачив". У номінації "Добре слово краще багатства" змагалися в красномовстві учні початкових класів. Всі добре розуміють, щоб бути успішним і переконливим треба вміти красиво говорити, тому конкурс набирає обертів і цього року вже було 14 учасників.  
  Учнів 2 класу представляли Гацька Вікторія з виступом "Я- особлива дитина", Нєфьодова Аліса та Осоненко Юлія  підготували розповіді про свої родини, Тарасенко Софійка розовіла про велику силу ввічливих слів, а Сьомик Поліна  - про своє улюблене свято Новий рікПід час виступу  кожен з учасників впродовж 3 хвилин мав продемонструвати майстерне володіння рідним словом.  Слухачі зрозуміли, що красномовство-це дійсно мистецтво. І як добре, що у нашій школі  є учні, які мають талант красиво говорити.  
Але конкурс є конкурс.  Члени журі визначили кращих:
  • І місце - Пинзул Крістіна (3 кл.)
  • ІІ місце - Сьомик Дар’я (4 кл.), Нєфьодова Аліса (2 кл.)
  • ІІІ місце – Сьомик Поліна (2 кл.), Рагуліна Поліна (3 кл.)
Вітаємо учасників і переможців конкурсу, бажаємо і надалі вдосконалювати  ораторську майстерність!

Немає коментарів:

Дописати коментар