Я вірю в себе. Я вірю в дітей. Я вірю в свою справу.

вівторок, 11 квітня 2017 р.

Наші спроби у віршуванні

           Киця
Люблю свою я кицю,
Маленьку чарівницю.
За те, що очі сірі,
За те, що лапки білі.
ЇЇ я обнімаю,
І настрій враз зростає.
            Вікторія Гацька





                         
  
                  
               Весна 

Дощові  хмаринки                               Світить гарно сонечко.
На небо набігли.                                  Дуже теплі дні.
Веселі краплинки                                Пташка на віконечку
На землю побігли.                               Виспівує пісні.   
А сонце зійшло-                                                         Нєфьодова Аліса 
Нам веселку привело.             
              Поліна Сьомик            
                                                   
                                             
                                Синичка
                          Жовтогруда синичка
                          Холоду боїться.
                          Поживу шукає
                          По годівничках кружляє.
                                              Софія Тарасенко        

  
         
         Весна
      Мені подобається весна,
Уся квітуча та ясна,
      Коли гуляє теплий вітер.
         І сонце у віконце загляда.
    Нам весело і ми радієм.
                  Нарешті прийшла до нас весна!
                   Юлія Осоненко


Немає коментарів:

Дописати коментар