Я вірю в себе. Я вірю в дітей. Я вірю в свою справу.

четвер, 16 листопада 2017 р.

Ми - природодослідники

 У світ незвичайний 
 ми зробимо ще кілька кроків.
 Світ природи пізнати маємо,
 Багато цікавого вже знаємо. 
    На уроках природознавства ми досліджували корисні копалини. Спочатку з'ясували чому гірські породи називають корисними скарбами, яким способом їх добувають, ознайомилися з колекцією корисних копалин. Потім ми були справжніми геологами. Учні поділились на чотири групи, у групах були: "доповідачі", "секретарі", "дослідники" та "спостерігачі". І робота закипіла! Кожна з груп отримала опис корисної копалини, завдання "відкрити родовище" необхідно було віднайти корисну копалину в колекції та та з'ясувати, якою позначкою її зображують на карті і віднайти родовища. На наступних уроках ми досліджували властивості різних корисних копалин. Групи заповнювали таблиці та доповідали іншим про основні властивості, спосіб видобування та господарське значення  їхньої корисної копалини.





1 коментар: