Я вірю в себе. Я вірю в дітей. Я вірю в свою справу.

вівторок, 16 січня 2018 р.

Безпечних свят!


Напередодні свята Водохреща рятувальники ДСНС звертають увагу на можливі небажані наслідки для здоров’я та закликають утриматися від купання на необладнаних для цього місцях та з неперевіреним дном. Не можна розпочинати Хрещенські забави без представників служб порятунку і медичних працівників та купання дітей без нагляду батьків чи дорослих. Не можна пірнати у воду безпосередньо з льоду. При груповому купанні, кількість людей, що знаходиться у воді, не повинна перевищувати трьох осіб. Намагайтесь уникнути переохолодження! 
Проявляйте особливу пильність та обережність при використанні свічок - тримаючи свічку в руках, слідкуйте за тим, щоб вогонь не потрапив на власні або чужі речі, які можуть миттєво спалахнути. Не залишати без нагляду церковні атрибути (лампадки та запалені свічки) після служби, які забираються додому. 

   Бережіть своє здоров’я та життя!

Немає коментарів:

Дописати коментар