Я вірю в себе. Я вірю в дітей. Я вірю в свою справу.

вівторок, 10 жовтня 2017 р.

Всесвітній день психічного здоров'я дитини

   
   Цей день був вперше відзначений 10 жовтня 1992 року за ініціативою Всесвітньої федерації психічного здоров'я, глобальної організації з психічного здоров'я.  Діти є вразливою категорією, які мають ще недостатньо сформовані психічні процеси, часто неадекватно діють у складних ситуаціях, не вміють належно аналізувати події та робити правильні висновки, відтак — переживають стреси, дискомфорт.                                                             
                          Вчитель має знати і відчувати, що на його совісті -                                                                              доля кожної дитини...

Немає коментарів:

Дописати коментар